מנוע החיפוש גוגל, הפך לאחרונה להיות המקום הכי פופולרי לחיפוש מידע באינטרנט. בשל היותו מוביל מבין מנועי החיפוש, ומספר הגולשים בו גדל מידי יום, החלו המפרסמים להבין כי מדובר בפרסום ממוקד, שיכול לסייע בגיוס לקוחות חדשים, מכירות ,הגדלת נפח הלקוחות הפוטנציאלים,הגדלת לידים ואף חיזוק המותג של העסק.
קידום בגוגל מתמקד בעיקר ב-2 תחומים:
קידום ממומן – שיטת הפרסום בקידום ממומן, בנוי על שיטת תימחור לפי הקלקה (PPC) של גוגל אדוורדס.כאשר קמפיין זה מנוהל באופן מקצועי, יהיה ניתן להגדיל את כמות הגולשים,הן בכמות והן באיכות.גולשים איכותיים הם גולשים פוטנציאלים שבסופו של דבר רוכשים או נרשמים למוצרי החברה שאליו אתה מכוון.
קידום אתרים אורגני – שיטת פרסום זו,קידום אורגני (SEO), הינה שיטה שמוכיחה עצמה לטווך הארוך. מחקרים מוכיחים כי אחוז כניסות הגולשים באמצעות תוצאות החיפוש האורגניות,הוא גדול באופן משמועיתי בהשוואה למודעות הפרסום הממומנות (PPC).
לכל אחת מהשיטות יתרונות וחסרונות רבים, לכן השילוב האולטימטיבי הוא השילוב בין השניים.
לפרטים נוספים לקידום בגוגל ועל סל המוצרים שלנו הקלק כאן